Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/544
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 08:50:07 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: EKK - turvalisuse perepäev.
Toimumise koht ja aeg:
- Varraku tn 14 Varraku tn 14c, Varraku tn 14c, Tondiraba jäähalli ees
20.10.2024 kell: 13:00 - 16:00

Korraldaja: Lasnamäe Linnaosa Valitsus
Esitamise aeg: 08.10.2024 18:17

Kooskõlastamise tähtaeg: 15. oktoober 2024
Kirjeldus: Infoks, kavas ka Päästeameti tegevused

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/18828?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=66925> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/18828?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=66925

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>